آموزشگاه فنی و حرفه ای پنج پر

برگزار کننده دوره های آموزشی قالی باقی و گلیم بافی

برگزار کننده دوره های آموزشی قالی باقی و گلیم بافی

آموزشگاه فنی و حرفه ای پنج پر

آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای پنج پر از سال 1390شروع به فعالیت نمود و از سال 1392 با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای استان گیلان به فعالیت خود ادامه داده است .
این آموزشگاه با هدف آموزش صنایع دستی اصیل ایرانی به صورت علمی به صورتی که حرفه آموزان پس از اتمام دوره بتوانند از مهارت خود برای اشتغال استفاده نمایند . علاوه بر این هنر های آموزشی این آموزشگاه می تواند هدیه ای گران قیمت برای همه آنهایی باشد که از ذوق هنری ایرانی برخوردار می باشند

در حال حاضر دروه های فنی و حرفه ای به شرح ذیل در اموزشگاه درحال برگزاری می باشد .

قالی باف درجه 2
قالی باف درجه 1
گلیم باف درجه 2
گلیم باف درجه 1
قالی باف تابلوئی
طراحی نقشه فرش
گبه باف
رنگرزی الیاف

از اهداف دیگر این آموزشگاه ارائه خدمات فنی مناسب در زمینه قالی بافی می باشد.

انجام کلیه امور مربوط به فرش نظیر چله کشی- پایین کشی- پرداخت و... در این مرکز انجام میگیرد.

طرح های مختلف و متنوع نخ و نقشه های سنتی و کامپیوتری و ابزار های قالی بافی جهت فروش در این مرکز موجود است .

برای آگاهی از هزینه و زمان و مدارک دوره ها به دوره های آموزشی مراجعه نمایید

__________________________
کانال رسمی فرش ایران
کانال تلگرام فرش ایران
کانال رسمی فرش ایران
__________________________
اینستاگرام آموزشگاه پنج پر
اینستا گرام آموزشگاه
اینستاگرام آموزشگاه پنج پر
آخرین نظرات

 

 

1. در صورتیکه سوژه مورد نظر سفارش دهنده , عکس شخصی و خصوصی نباشد( فرضا یک سوژه مینیاتورباشد ) ، تنها به مدت یک سال از تاریخ تحویل سفارش ، اختصاصی تلقی شده و بعد از آن در صورتیکه سفارش تولید جدیدی از سفارش دهنده در این مدت  دریافت نشود  ، سوژه از حالت اختصاصی خارج شده و شرکت مجاز به استفاده از آن خواهد بود . به عبارت دیگر سوژه های سفارشی عمومی پس از گذشت یک سال از تاریخ آخرین سفارش جنبه عمومی و استفاده آزاد را خواهند داشت.

 

2.انتخاب سایز – انتخاب رجشمار و همچنین انتخاب سبک طراحی با مشتری است اما مشتری می تواند نظر کارشناسی شرکت را جویا شود. همچنین چنانچه بین چند تصویر ، مردد هستید میتوانید نظر تیم طراحی شرکت را نیز برای انتخاب عکس مناسب جویا شوید .

 

3. 

 

 

قیمت های جدول برای یک پرتره (عکس پرسنلی – نیم تنه) با زمینه ساده و حداکثر 70 رنگ محاسبه شده است در موارد زیر، هزینه تولید نخ و نقشه از عکس سفارشی به تناسب افزایش خواهد یافت

 

1

پس زمینه طرح دار بین 10 تا 30 رنگ (مخصوص عکسهای رنگی)

5 تا 15 درصد افزایش

2

به ازای هر چهره بیشتر از یک نفر در عکس

10 تا 15 درصد افزایش

3

عکس تمام قد با تنوع رنگ لباسها به ازای هر نفر (مخصوص عکسهای رنگی)

5 تا 10 درصد افزایش

4

تصاویر بی کیفیت و با وضوح پایین که طراحی نقشه بافت آن‌ها به وقت و حوصله بیشتری نیازمند است.

10 تا 20 درصد افزایش

 

 

4. در صورتی که دو بسته نخ خامه ( با یک نقشه )  (همزمان و در یک مرحله ) بخواهید ، هزینه آن روی هر دو سر شکن شده و مقرون به صرفه تر خواهد بود (چون بخشی از هزینه ، هزینه طراحی نقشه است که فقط یک بار و برای بسته اول ، آن را می پردازید) . هزینه نخ و نقشه دوم تقریبا نصف اولی است.

 

5. هزینه نخ و نقشه برای سایزهای غیر استاندارد (مثلا مربع و دایره و امثالهم ) بر حسب مقاط  و متناسب با سایزهای جدول محاسبه خواهد شد.

 

6. برای ثبت سفارش خود ، کافی است عکس یا عکسهای پیشنهادی خود را از داخل سایت (صفحه تماس با ما) یا اینستا گرام یا وات سپ ارسال کنید تا ابتدا بررسی شده و نظر پیشنهادی شرکت را در رابطه با کیفیت عکس و مناسب بودن یا نبودن آن – بهترین سایز نقشه و تکنیک طراحی (رنگی یا نیمه رنگی یا طیفی) و همچنین هزینه و زمان تحویل  را دریافت کنید .بعد تصمیم نهایی شما ، سفارش ثبت و در موعد مقرر تحویل شما خواهد شد .

 

7. مدت زمان انجام کار و تحویل آن بستگی به توافق اولیه مشتری با شرکت دارد ولی بسته به ترافیک سفارشات، معمولا بین 20 روز تا 2 ماه زمان خواهد برد .

 

8.  بعد از اتمام طراحی ، محصول نخ و نقشه آن در سایت گذاشته می شود . سفارش دهنده حداقل 72 ساعت زمان دارد تا چنانچه اشکالی در طراحی و رنگ آمیزی نقشه وجود داشت مراتب را برای بررسی و در صورت نیاز اصلاح آن ، به شرکت اطلاع دهد در غیر این صورت ، به منزله تایید این مرحله از کار (طراحی و رنگ آمیزی نقشه قبل از رنگرزی) خواهد بود. 

  

9. عکس های نیمه رنگی شبیه عکسهای رنگی قدیمی هستند به نحوی که در آنها ، شدت رنگ (رنگهای تند و شارپ) وجود ندارد . همچنین تنوع رنگها در عکسهای نیمه رنگی کمتر است . عکس طیفی هم همان عکسهای سیاه و سفید قدیمی است منتها بجای طیف خاکستری ، میتواند کرم قهوه ای یا زیتونی یا هر طیف رنگی دیگری نیز باشد

 

10. متوسط تعداد رنگ بکار رفته در نقشه رنگی 70 رنگ (معمولا از 60 تا 110) و متوسط تعداد رنگ بکار رفته در عکس نیمه رنگی 40 (از 30 تا 65) رنگ می‌باشد و حداکثر رنگهای نقشه طیفی هم 25 رنگ است

 

12. سفارش دهنده می بایست در هنگام دریافت بسته نخ خامه و نقشه ، نسبت به کنترل  آن بر اساس پالت راهنمایی که داخل بسته نخ موجود است ، نخ خامه را از نظر رنگ و تعداد و وزن تطبیق داده و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت ، مراتب را به اطلاع شرکت برساند . در غیر این صورت مسوولیتی متوجه شرکت نخواهد بود.

 

13. چنانچه سفارش دهنده از عکس مورد نظر خود پرینت ارسال کند، مبنای رنگهای تابلوفرش ، همان رنگ پرینت مورد تایید ایشان خواهد بود اما اگر فقط به ارسال فایل اکتفا شود ، مبنای رنگهای به کار رفته در نقشه ، رنگ پرینتی است که شرکت خود از عکس مورد نظر تهیه خواهد کرد

 

14. سفارش دهنده در هنگام ثبت سفارش تمام نقطه نظرات و توصیه ها و تغییرات احتمالی خود در عکس را به اطلاع شرکت می رساند اما بعد از  ثبت سفارش و شروع کار طراحی ، امکان درخواستهای جدید را ندارد

 

15. اقدام به ثبت سفارش و واریز وجه به منزله قبول همه شرایط فوق الذکر از سوی سفارش دهنده  می باشد .

 

16. منظور از نخ و نقشه ، نخ خامه (شامل پشم یا پشم و ابریشم ) و نقشه عددی است . در صورتیکه سفارش دهنده نیازی به نقشه چاپی نداشته باشد در هنگام ثبت سفارش باید اطلاع بدهد در این صورت هزینه چاپ از مبلغ کل سفارش کسر خواهد شد .(چله و پود مورد نیاز باید جداگانه توسط سفارش دهنده تهیه شود).

 

17. فقط در صورت کسب رضایت از سفارش دهنده ، محصول نخ و نقشه سفارشی در سایت نیز نمایش داده خواهد شد .

نظرات (۱)

سایت خیلی خوبی دارید 
امیدوارم موفق باشید
https://youmovise.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی